Monday 3 July 2017

Kerja Dari Rumah Tapi Gaji CEO



Peluang Kerja Untuk Orang Malas

Jarang ada offer untuk orang malas kan? Pulak tu nak bagi income, malas pun takpe. Pelik dunia sekarang.

Korang ibu bekerja? Ummi suka sangat ibubekerja ni yang sangat berdedikasi menyumbang pada ekonomi keluarga. Kalau nak ikut kekuatan mental, wanita memang hebat, setuju tak? Ye lah balik kerja uruskan anak dan keluarga sampai malam, kebiasaan menjadi orang pertama yang bangun tidur dan orang paling lewat masuk tidur.

Ummi nak share kerja paling mudah untuk para ibu khasnya. Tidak susah kerana yang malas keluar rumah sangat sesuai buat ni. Ummi juga tergolong. Kalau boleh semua nak buat dari rumah. Malas nak keluar rumah. Kan kan kan?

Haa kita gunakan teknologi masa kini. Malas keluar rumah tapi mahu menjemput rezeki masuk, buatlah apa sahaja bisnes secara online. Boleh pilih apa kesukaan anda contoh jual tudung, jual baju, jual lukisan, jual emas, apa sahajalah. Tapi kebanyakan tu perlukan modal kan. Yang Ummi nak share ni adalah yang tidak perlukan modal untuk beli stock macam business lain. Bestnya!!




Ummi join shaklee dulu tanpa modal kena beli stok langsung. Ibaratkan sehelai kain putih bersih chewahhh ☺. Orang selalu tanya berapa modal nak buat shaklee? Ada ribu-ribu tak? Kalau ribu ummiorang pertama takkan join. Ummi hanya bayar RM75 sahaja masa daftar tu siap dapat bag dan segala doc lagi, itupun bukan beli stok tapi  yuran ahli yang shaklee kenakan. Nanti anda akan dapat kit member berupa beg dalam tu ada macam-macam contoh product guide. Itu sahaja. Kalau RM75 pun anda taknak keluarkan maka bagaimana mahu dapatkan 2k, 20k, 200k masa akan datang betul tak? Tapi tahun 2017 keahlian naik jadi RM80 (include pos taw plus GST) so siapa nak join under team Ummi boleh terus whatsapp, nanti Ummi guide korang. Jangan risau ok! Janji rajin

Hakikatnya sangat mudah buat bisnes dari rumah ni. Ummi mulakan dengan buat secara sampingan sahaja masa awal awal dulu. Langsung tak ganggu masa uruskan hal rumah kerana malam baru Ummi akan uruskan segala berkaitan bisnes. Mudah ya amat! Serious!

Bagaimana Ummi mengurus itu semua? Nanti Ummi share dalam entry seterusnya. Anda kena berani untuk bermula kerana ini bukan skim cepat kaya, ia juga bukan skim yang berniat mencari orang untuk kejar duit. Kita bekerja untuk masa depan kita. Plus kita niaga Shaklee ni sebab nak beri manfaat dan nak bantu ramai orang kat luar sana hidup secara sihat dan happy gittew. Plus Shaklee Sangat menarik dan pulangannya menarik. Terutama apabila di tengah bulan anda dapat cash dan juga bagi yang mencapai kriteria dapat pula bonus kereta yang juga dibayar cash. Hujung tahun dapat pergi bercuti dan umrah secara free. Tiap tahun dapat award. Best sangat!! Percayalah ianya takkan sia-sia dan anda tidak perlu melabur semua duit simpanan anda malah boleh menambah simpanan dengan cara ini.


Berjumpa lagi di entry lain bagaimana Ummi uruskan bisnes seharian ye. Seeee yaaa. Bagi yang bersemangat jitu nak join moh pm Ummi meh!

Ummi Naura
SID: 879185
017 2724 012

No comments: